onsdag 5. april 2017

Swagging their hijabs


10 kommentarer:

  1. Min familie sloss mot tyskere, så nordmenn som deg kunne leve trygt og godt i et trygt land.

    Så når du snur deg rundt og melder deg inn i verdens verste dødskult og jobber hardt for å gjøre Norge mer islamfisert, da har ikke jeg noe annet valg enn å be deg dra til helvete.

    Du er en bortskjemt nordmann som har fått alt du ville ha. Du har levd trygt og godt på grunn av jobben andre gjorde. Og nå spytter du dem i ansiktet og sprer ondskap. Du er et svin, en jævla egoistisk drittsekk. Hvis du vil leke muslim, så er du fri til å gjøre det. Fordi du har vokst opp i et fritt land. Men dra til et muslimskt land og gjør det der. Ikke dra islam inn i Norge.

    SvarSlett
  2. Det må da være utrolig irriterende å være muslim og samtidig bo i Norge. Du lever livet ditt på kne, alt du gjør er kontrollert av religion. Du må be og det er visse ting du ikke kan spise osv, osv.
    Gjør du ikke blir du straffet, du havner vel i et muslimsk helvete.

    Jeg gir totalt faan i all religion, jeg ber aldri, jeg spiser det jeg vil spise og jeg tenker aldri på helvete. Og jeg bor også i verdens tryggeste og beste land. Så det ser ikke ut som om min livsstil blir straffet på noen som helst måte. Jeg klarer ikke engang å forestille meg hvordan det er å være så ekstremt undertrykket og redd for alt. Spiser du en liten bit gris, så ødelegger vel det hele livet ditt. Jeg kan spise hele grisen uten å tenke over det og fortsatt leve lykkelig. Noen folk elsker problemer ser det ut som, de må ha problemer i livet sitt så de lager problemer selv.

    SvarSlett
  3. La oss kutte ut pisspratet og være realistiske. Du er en forræder som har meldt deg inn i verdens verste dødskult. En gammel ørkensekt som er basert på vold, drap og voldtekt av barn.

    Du er en nordmann som har meldt deg ut av det norske samfunnet. Ditt hjem er nå i midt-østen, det er der du hører hjemme. Vi liker ikke gamle ørkensekter i Norge, vi liker heller ikke folk som med glede melder seg inn i slik dritt. Du haqr valgt ditt ståsted, du velger voldtekt, drap og elendighet. Jeg har valgt mitt ståsted og jeg velger og kaste deg og alle som deg rett ut av Norge. Jeg kommer aldri til å slutte å kjempe for å få møkk som deg ut av vårt deilige land. Du er en utakknemlig bortskjemt liten drittunge. Andre folk må rømme fra islam for å overleve og du meldte deg inn i det, frivillig. Du er en vits, kom deg til midt-østen og bli der.

    SvarSlett

  4. Hvis vi ser bort ifra religionen og alt maset til muslimene et øyeblikk så er det et annet, ganske stort problem. Muslimer stinker. Bokstavelig talt. Prøv å sett deg på en buss full av muslimer. Damene er pakket inn i telt i 30 varmegrader så de stinker svette og gammel møkk. Mennene er ikke pakket inn men klarer å overgå kvinnene, de lukter som om de ikke har dusjet på fire uker. Det er møkk, svette og varm søppel. Jeg kan ikke ha noe å gjøre med voksne mennesker som aldri har lært eller forstått grunnleggende hygiene. Jeg tør ikke tenke på hva slags sykdommer disse folkene sprer rundt seg. Når du ikke klarer å ta en dusj hver dag, så er det på tide å reise tilbake til den ørkenen hvor du hører hjemme. Så kan de sitte der og konkurrere i hvem som kan gå lengst uten å tørke seg i ræve eller dusje.

    SvarSlett
  5. Ja dere muslim-svin klarer nok å ta over byene med kravene og masingen deres. Byfolk er veike og tafatte og gir etter. Men når dere kommer til landsbygda så er det slutt. Ingen på landsbygda viker èn milimeter for en skitten, psykotisk super-religiøs muslim. Så bare prøv dere, her vil dere motstand finne og det blir det siste dere gjør.

    SvarSlett
  6. Jeg leser i avisen at dere muslimer vil ha blasfemi-lover i Norge. Så jeg vil gjerne nevne at muhammed var en pedofil tyv, en voldtektsmann og et jævla svin. Og jeg har tegnet ca. 20 tegninger av han hvor han voldtar kameler. :) Sender de til deg senere. Får dere vondt i de religiøse følelsene deres nå? Det er bra. Og husk at muhammed var et jævla svin, en tyv, en løgner og en pedofil voldtektsmann. Møkka under skoene mine er uendelig mer verdt enn han og alle muslimer til sammen. Dere tilber en pedofil voldtekstmann. På tide å skjerpe seg og glemme dette latterlige religion tøvet.

    SvarSlett
  7. Norsk muslim ja, du har en utrolig snill familie. Hvis noen i min familie meldte seg inn i en utdatert dødskult fra en ørken, så hadde de blitt kastet ut av familien med engang. Jeg hadde personlig kastet de ut, fysiskt og mentalt. Her sitter vi i verdens tryggeste, mest moderne og mest likestilte land også må vi slite med idioter som vil leve i steinalderen. Du har meldt deg inn i en religion som ser på kvinner som en vare, en religion som fratar kvinner alle rettigheter, en religion som er basert på drap og voldtekt av barn.

    La meg dele en av mine første møter med muslimer; en 40 år gammel iraner som ikke klarte å forstå hvordan det var mulig å voldta å sin egen kone. De var jo gift, så det kunne ikke være voldtekt fordi han kunne gjøre hva han ville med sin egen kone. Og han klarte ihvertfall ikke å forstå hvorfor den norske stat og politiet blandet seg inn i hva han gjorde med kona si. Han forsto det ikke rett og slett, det var som å prate til et lite barn som ikke har lært noenting. Dette var en 40 år gammel sju-barns far! Dette er bare èn av hundrevis av grunner til at jeg avskyr muslimer. De er perverse svin og fullstendig gale. Når de kommer til Norge så lærer de seg to norske ord. "NAV" og "knolle". De klarer ikke å si knulle, det blir knolle. Det er alt de lærer seg. Det er de eneste to ordene de trenger i Norge.

    SvarSlett
  8. Ja, du kan være en god hjernevasket muslim hvis du vil, det er ditt valg det. Men da må du først flytte til et av disse muslimske toalettene vi ser på nyhetene hele tiden.

    Jeg betaler mer enn gjerne en enveis-billet for deg til et av disse toalettene. Det eneste kravet jeg stiller, er at du aldri noensinne setter dine møkkete forræderbein på norsk jord igjen. Da kan du sitte i arabistan og bli banket opp, voldtatt og kontrollert så mye du vil. Da kan du leve det livet som slave som du drømmer om. Her i Norge kan du ikke det, du har faktisk utstøtt deg selv. I det øyeblikket du sa "ja, jeg melder meg inn i en dødskult fra ørkenen som er basert på mord og voldtekt", da sa du fra deg alle dine rettigheter her i Norge. Du er egentlig statsløs nå, du har ikke noe hjem før du reiser til arabistan. Du er ikke min søster, min medborger eller en god nordmann. Du er en fremmed som skal reise hjem og aldri komme tilbake. Du har valgt din side men du har ennå ikke flyttet.

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Oi, her var det mange safitge komentarer. Lenge siden jeg har vært inne å sjekket. Synd at det eksisterer et så generaliserende og transynt syn på verden. Takk for meg :-)

    SvarSlett